Digi Energy, o alternativă nouă ce îți optimizează costurile pentru energia electrică activă!

Acum poți să plătești mai puțin sau poți să consumi mai multă energie electrică! RCS & RDS iți va furniza energia electrică prin noile servicii Digi Energy!
Vezi aici ce economii poți face consumând energie de la Digi!

Ce nu gasești încă în piața din România și îți poate oferi Digi Energy?

costuri scăzute

Acum poți să plătești mai puțin sau poți să consumi mai multă energie electrică, în funcție de obiectivele afacerii tale. Vezi prețurile Digi Energy.

stabilitate

Asigurată de o companie multinațională, extinsă la nivel european și lider de piață în două industrii din România, internet și televiziune.

încredere

Confirmată de peste 60.000 de clienti care au ales serviciile integrate de telecomunicații oferite de RCS & RDS.

Poți fi și tu client Digi Energy

Poti oricand alege sa platesti mai putin pentru energia electrica pe care o consumi.Alege sa economisesti, alege Digi Energy!

Vezi aici cat te costa energia electrica de la Digi. Iata pasii pe care trebuie sa ii faci pentru a beneficia de energie la pret minim!

Furnizare Energie. Cum devii client Digi Energy

  • Pentru a începe negocierile și a fixa condițiile contractuale, este necesar, conform reglementărilor în vigoare, să îți exprimi opțiunea pentru noul furnizor de energie, ceea ce implică să ne transmiți următoarele informații și documente:

    • Adresa locului de consum
    • Denumirea furnizorului actual
    • Codul unic de identificare a punctului/punctelor de măsurare înscris pe factura de energie electrică
    • Valoarea facturilor scadente și neachitate până la data notificării, aferente energiei electrice furnizate, respectiv serviciilor de rețea, dacă este cazul, precum si datele referitoare la puterile absorbite/cantitățile de energie electrică pentru care trebuie asigurată furnizarea energiei electrice
    • După caz, alte documente prevăzute în reglementările în vigoare:
      • Certificat de racordare emis de operatorul de distribuție/Aviz tehnic de racordare;
      • Convenție de exploatare încheiată cu operatorul de distribuție (unde este cazul);
      • Certificat de înregistrare la Oficiul Național al Registrului Comerțului;
      • Împuternicire (delegație) pe numele persoanei care încheie contractul, dacă aceasta nu are calitatea de reprezentant legal
      • Act de proprietate sau alt document care atestă dreptul de folosinta asupra spațiului care face obiectul locului de consum
      • Copia actului de identitate a persoanei care semnează contractul
      • Acord transmitere copie act de identitate
    • Convenim prețul energiei electrice și condițiile contractuale.

    • Anunți actualul furnizor de energie electrică de faptul că dorești să schimbi funizorul. Atenție! Conform legii, ai obligația de a face notificare scrisă în acest sens cu cel puțin 21 zile lucrătoare înainte de semnarea contractului cu noul furnizor.

    • Semnăm contractul de furnizare a energiei electrice.

    • La cererea ta, pe baza contractului semnat cu noi, întreprindem demersurile necesare încheierii contractului/contractelor pentru asigurarea serviciului/serviciilor de rețea.

Cât te costă energia electrică Digi Energy la RCS & RDS


Abonează-te la Digi Energy și compania ta poate reduce consistent costurile facturilor cu energia! Iată o estimare de cost pentru consumul companiei tale.

La Digi Energy, prețul propriu de furnizare a energiei electrice în cadrul ofertei tip pentru consumatori non-casnici mici (preț de listă) este de numai 0,175 lei / kWh (fără TVA)! În cazul clienților non-casnici mici, prețurile pot fi îmbunătățite în funcție de profilul de consum, modalitatea de facturare și condițiile de plată.

La prețul propriu de furnizare se adaugă tarifele reglementate, cu valoarea aprobată de ANRE (tarifele de transport, tarifele de distribuție și tariful pentru serviciile de sistem), precum și costurile pentru achiziționarea certificatelor verzi, taxa de cogenerare de înaltă eficiență, acciza și taxa pe valoare adaugată.

Pe lângă prețul avantajos, compania ta are și alte beneficii:

  • preț fix pe întreaga perioadă contractuală inițială (12 luni), indiferent de consumul final înregistrat, costurile dezechilibrelor fiind suportate de RCS & RDS
  • consultanță și suport în relația cu operatorul de distribuție
  • Call Center dedicat
  • facturare electronică

Putem face o estimare de cost în funcție de consumul tău exact din locația în care compania își desfășoară activitatea.

Completează datele de mai jos și vom reveni cu informațiile exacte legate de costul aferent consumului companiei tale.

*câmpuri obligatorii


Suport

Îți punem la dispoziție următoarele modalități de preluare și soluționare a solicitărilor companiei tale:

Telefonic: 031.400.6500 - Serviciul Tehnic disponibil pentru serviciile de Energie. Serviciul este disponibil 7/7 zile, 24/24 ore prin apelarea numărului de telefon (tarif standard, conform tipului de abonament contractat de către client).

Fax: 031- 401.44.48
Poștă: Str. Doctor Staicovici, nr. 75, et. 2, sect. 5, București
Punctele noastre de prezență: De luni până vineri în intervalul orar 9-18 în punctele de prezență RCS & RDS accesibile aici.
E-mail: suport.energie@rcs-rds.ro
Website: completând formularul diponibil aici.

Ai totodată posibilitatea - în cazul nesoluționării pe cale amiabilă a unui eventual litigiu:

  • să apelezi la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a plângerii
  • să apelezi la ANRE : Str. Constantin Nacu nr. 3, București, Sector 2, Cod poștal 020995, ROMÂNIA
    • Telefonic:
      • 021-327.81.74
      • 021-327.81.00
    • Fax: 021-312.43.65
    • E-mail: anre@anre.ro
  • să te adresezi instanței judecătorești competente, asa cum este specificat în contract.

Sesizările tale vor fi preluate, înregistrate și trimise către departamentele competente din cadrul companiei noastre. Ne vom asigura că Îți oferim o soluționare în conformitate cu termenele contractuale și prevederile legale. Rezultatul demersurilor efectuate va fi comunicat companiei prin intermediul datelor de contact comunicate mai sus (e-mail, fax, telefon), în termenele stabilite de lege. Pentru rezilierea unui contract încheiat cu R CS & RDS se vor respecta termenele si prevederile cuprinse în contract.

Vezi aici si DREPTURILE SI OBLIGATIILE clientilor Digi Energy

*câmpuri obligatorii


Puncte de prezență pentru reclamații energie

Copyright © 2015, Un produs RCS&RDS S.A. Romania.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.